woensdag, september 06, 2006

Man all stations! Man all stations! Rugby is imminent!

Heren van het goede leven,

Het begin van het seizoen is nabij. Aankomend zondag tegen onze buuren, Hilversum, gaan we van start.

Een aantal van ons zijn de afgelopen twee donderdagen al de wei in gegaan, onder leiding van Richard en Martin, om onze beentjes te strekken, de laatste auwtjes van afgelopen seizoen te testen en vooral een beetje gezelligheid en zaamhorigheid te proefen en kweken. Een goede opkomst voor deze tijd van het jaar mag ik zeggen. Het is duidelijk dat men er zin in heeft. Ook zijn er een paar nieuwe gezichten, van harte welkom heren.

Het is mijn eer om jullie captain te zijn. A first for me. Voor mij is het aller belangrijkste om plezier te hebben, zelf en met elkaar. Het is tenslotte een team sport. Ik zelf, en ik denk veel van jullie ook, beleef het meeste plezier als ik fit ben, goed gespeeld heb en ook samen met mijn ploegmaatjes goed gebald heb. Dat kunnen wij bereiken als we met de training van donderdag avond meedoen. Woorden we fitter, kunnen we elkaars spel leren kennen, inspelen op elkaar en vooral leren van onze nieuwe trainers, ja, zelfs de oude meesters kunnen nog leren.

Ze zeggen wel, "You can't teach an old dog new tricks!" maar ik heb ook gehoord, "Keep learning new tricks to avoid becoming an old dog!". Vind ik een veel betere insteek!

En vergeet natuurlijk niet de post training / wedstrijd gezelligheid! Ook heel belangrijk. Hoe gaat het met de stembanden? Zijn er nieuwe teksten? Of mischien een paar golden oldies die we een tijdje niet gehoord hebben? Lady in Red......

Als we nou met z'n allen proberen om op de donderdag avond te komen trainen dan kan er veel plezier beleefd worden dit seisoen.

Mannen, maak er wat van, draag je steentje bij en lets have fun.

Zie you op de training!

Roland

2 opmerkingen:

Dorre zei

Mannen,

Allemaal veel plezier op Zondag tegen H'sum. En Roland natuurlijk veel succes in jouw "maiden-match" als captain.

Zelf was ik al een maandje in training. Ja, WAS (helaas wel). Eerste blessure alweer te pakken (onwillig kuitspiertje)
Ergens dit jaar kom ik vast nog wel een wedstrijdje meedoen. Dan moet ik dus wel weer kunnen sjokken.

Groeten en succes,

Dorre

Buisman zei

Dank je wel Dorre. Beterschap met je onwillig kuitspietje (je mag mijn sweep lenen ... na de weekend!).

Je weet dat wij je altijd graag zien in een Gooi shirtje dus kom gauw.

Groetjes,

Roland