dinsdag, april 28, 2009

Congratulations

Heren Oude Meesters!,

Gefeliciteerd met het behoud in de 3e Klasse!!! Laten we dit succes voortzetten en er vanaf het begin van het komend seizoen met zijn allen voor gaan en wellicht strijden we dan mee voor de bovenkant van de play-offs voor een plek in de 2e Klasse. Iedereen met een beetje Gooi-hart weet dat dit tot de mogelijkheden behoort, laten we dit dan ook met z'n allen proberen te bewerkstelligen en hiervoor gaan vechten volgend jaar. Een beetje uitdaging kan geen kwaad toch, zeker niet op je ouwe dag ;-) 

Heren Oude Meesters,

Ik hoop dat ik net zolang mee kan draaien als sommigen onder ons en ik hoop ook dat de oud(st)e garde er weer een jaartje aan vastplakt. Komend jaar zonder onderling geouwehoer en zonder 'ik heb pijn in mijn poes' smoesjes komen trainen en we lopen iedere week als winnaars van het veld! Ik heb er zin in volgend jaar! Laten we dit jaar met de liefhebbers nog even knallen in de Sevens en uiteraard op ons 10-a-side toernooi!

Ik wil graag iedereen bedanken voor mijn eerst mooie jaar bij t' Gooi! Landskampioen, Bekerwinnaar en behoud in de 3e Klasse, mooier kan het bijna niet worden, of wel....

Groeten uit Miami en tot op Het Toernooi,

Mister Shoesss

ps Jeroen, heb je een try gedrukt dat je MotM bent geworden (of had je mijn schoenen aan :-) ?




Rediscover Hotmail®: Now available on your iPhone or BlackBerry Check it out.

Geen opmerkingen: