zaterdag, december 10, 2011

Schagen 1 - Gooi 3

Het is maandagochtend, ik zit op mijn bureaustoel op het kantoor van mijn suffe kantoorbaan terug te denken aan gisteren! De spierpijn zet mijn brein hiertoe aan, spierpijn van hard werken op het knollenveld in Schagen wat wij allen hebben gedaan.

Er kan veel gezegd worden over de uitslag van gister (71-0, auww) maar we hebben met zijn allen keihard gevochten. Iedereen bleef vol voor elkaar gaan ondanks de betonnen muur van Schagenaren.

Deze jongens staan terecht bovenaan, ze zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben een aantal zeer sterke lopers in de ¾ lijn.

We hebben nog een aantal mooie breaks gehad die helaas niet mochten resulteren in een ere try. Ik heb nog een paar gezichten zien verdwijnen in een molshoop. Vooral veel van Rush aangezien de molshopen voornamelijk achter het try gebied te vinden waren!

Wat is het toch heerlijk om met zijn allen te vechten voor wat je waard bent ondanks dat je overlopen wordt West-Friese boeren. We mogen met een opgeheven hoofd terug denken aan afgelopen zondag en vol goede moed uitkijken naar de wedstrijden van aankomende zondag!

Ovale groet,

Kenneth Leeuwenkamp
MotM

Geen opmerkingen: