zondag, januari 15, 2006

begrepen wat de Reff zei?

 Posted by Picasa

1 opmerking:

Anoniem zei

Mmm, aangemoedigd door enthousiaste Gooiers (of hoe noem je zoiets?!) post ik maar ff een comment. Hoewel het meer een soort vraag voor de ref is...

Op bijgaande plaatje kreeg ik nl. een penalty tegen voor iets waarvan ik na 3x uitleggen nog steeds niet snap.
Het commentaar luidde ongeveer (ongeveer, want feitelijk voor de meeste rugbyers onnavolgbaar) als volgt:
"je mag in een ruck niet over de bal heen stappen en zeker niet daarna deze dan nog naar achteren rucken".
Ik doe over het algemeen niet anders, zeker omdat ik stiekem eigenlijk een nr. 8 ben...

Laat ik de ref dus een geheimpje verklappen (van ref tot ref): het mag wel...

Overigens voortreffelijk genoten van een fijne sportieve hutspot van 2 verschillende soorten rugby: leuk!
Ook complimenten voor de ref die zeker best goed floot (ondanks zelfverklaard wantrouwen in eigen kunnen).

Hopelijk volgend jaar weer!