zaterdag, februari 10, 2007

pot tegen Smugglers afgelast !

De wedstrijd tegen The Smugglers is morgen om onbegrijpelijke reden afgezegd…..: te weinig spelers van ‘t Gooi……..? Lijkt me schier onmogelijk met een selectie van 40 personen?
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, want het is mijn laatste schorsingsweekend en hoe toepasselijk, 18 weken geleden (op 8 oktober 2006) speelden we tegen …. The Smugglers.
Deze pot halen we dus lekker in en ben ik er weer bij… haha.

Morgen speelt het tweede en eerste thuis, dus zie je daar vast wel.

Ps. Rob Houba, Mark Dekkker en Richard Vlaar worden verzocht hun spullen mee te nemen om bij het tweede in te vallen

Ps.Ps. Dick Verbeek is vandaag jarig, van harte

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vraag me af wie er nu werkelijk gefrustreerd (lees gestoord) is?