maandag, februari 18, 2008

3e team perikelen

A.s. donderdag hapjesavond (1e 2e en 3e)

Fietsdagverslag.
10.00 verzamelen bij restaurant de Tafelberg, maar ondergetekende moest eerst nog naar Wouter, want daar zou mij een heuse professionele mountainbike aangemeten worden, en omdat ik nog nooit op zo’n ding gezeten had, zou van Bussum naar Laren een mooi stukje zijn om te oefenen. Met het zweet op mijn rug iets te laat aangekomen alwaar de koffie klaar stond.
Rectificatie, Martijn H. is niet zo’n krent als ik eerder gesuggereerd had,want het eerst rondje was van deze gulle gever (zo goed?) Dan het echte werk, we hebben over bergkammen gereden zo hoog dat er sprake was van ijle lucht, duizelingwekkende afdalingen gedaan waarbij het zweet op mijn rug meer van angst dan van de inspanning was, de bijbehorende valpartijen zijn mij ook niet bespaard gebleven. De schade viel uiteindelijk nog wel mee, mijn versnelling ietwat ontregeld en een scheur in mijn broek. Berend zijn zadelpen gebroken en diverse aanrijdingen waarvan de schade (uit schaamte) niet gemeld is.
Martijn bedankt en volgende keer ga ik graag weer mee? ( Wie heeft er een goede 2e hands mountainbike te koop?)

Zondag de eerste wedstrijd sinds drie weken, dus heren er moet getraind worden en liefst een beetje op tijd. Na de training zijn er weer lekkere hapjes ,dus nog een reden om te komen. Ook als je geblesseerd bent wordt je aanwezigheid op prijs gesteld, en ach, dan ben je weer even van huis weg. Ook is woensdag de inschrijving gesloten van ons tournooi op 19 april (zet in je agenda!) dus donderdag weten we hoeveel teams er mee doen.
Gr. Frans.

Geen opmerkingen: