zondag, september 21, 2008

eten.

Mannen,

Zoals jullie weten heeft Joost zijn eigen restaurant geopend met zijn SISTER en ik wil gelijk even een ideetje opwerpen.

Ik heb hier gisteren heerlijk gegeten.

Ik kwam de deur door en tot mijn grote verbazing zat er nog een 3e team speler met zijn gezin aan een tafeltje.

Ik zal geen namen noemen van de drank vloeide rijkelijk en het smakken en de boeren waren niet van de lucht.


Hoe dan ook zoals jullie weten moet er een 3e team klussen dag gepland worden.


En het lijkt mij een goed plan om de datum binnenkort te prikken maar gelijk ook die dag om een uur of zeven met z’n allen een tafel te reserveren bij Joost.

Allemaal bijtijds uit de veren om onze uren op en aan de club te spenderen maar er is niks mooiers dan daarna even langs huis om je om te kleden.

Bezweten werkkleding uit, even douchen en je uitgaanskleding aan.

En dan op de fiets naar de kroeg en daarna met je kompanen een lekker stukje eten.

Graag jullie reacties hier op , maar belangrijker is een datum.

Vriendelijke groet,

Richard Vlaar

2 opmerkingen:

Cath zei

het lijkt me dan ook slim om de kroeg en eten om te draaien.

denk dat joost liever geen aangeschoten rugbyteam over de vloer heeft. haha

want aan een verbouwing was ie nog niet toe zo te zien toen ik er was.

Berend zei

Prima idee! Gewoon ff een datum doen Richard. (ps: niet 10 oktober graag)

Berend