donderdag, oktober 01, 2009

wedstrijdje tegen Utrecht

Manne,

Afgelopen zondag begonnen we wat rommelig omdat sommige een beetje te laat melden dat ze maar een half potje konden spelen. Maar gelukkig was daar onze Frans die situatie redde met zijn tactische wissels.

In het begin gingen we qua spel redelijk goed mee we scoorden door een tackle op de scrum half, deze liet de bal vallen waardoor we een mooie kans kregen om te scoren en de ook benutte.

Helaas kreeg ook nu Utrecht er de sokken in en kregen we het zwaar, zij wisten een paar keer goed door te komen en te scoren. Even kregen wij weer de upperhand maar door een paar kleine foutjes kon Utrecht de voorsprong uitbouwen en de wedstrijd winnen.

Conditie deed helaas ons een beetje de das om maar daar is volgens mij aan te werken toch? Ik heb zelf genoten van een leuke wedstrijd sommige van ons gingen er voor maar andere heb ik zien twijfelen bij tweede en derde fase rugby ook hier valt volgens mij aan te werken toch ?

Na ,wat ik eigenlijk wil mededelen laten we op de training vol gas gaan met contact trainingen en een beetje conditie trainingen dan wordt het dit jaar een eitje om nr 3 te worden van onze competitieklasse.

Adios Martijn H.
alias m.o.t.m

Geen opmerkingen: