vrijdag, december 09, 2005

Zondag aanstaande tegen Utrecht

Mannen, de kans aanstaande zondag op een wedstrijdje tegen Utrecht oude lullen is marginaal omdat zij te weinig spelers op de been kunnen brengen… Hou even contact met Frans of kijk op de site.

Dens:
Sorry maar ik had gisteren moeten bellen, helaas veel te druk. Ik ben vanaf morgen weer op reis en kan dit weekend niet spelen (mis waarschijnlijk alweer niets) de 18e december kan ik ook niet, privé gedoe. Daarna weet ik het nog niet. Veel plezier en succes als de wedstrijd doorgaat, ik ben overigens weer herstelt van de zweepslag in mijn linker kuit.
Groeten en fijne dag,
Peter Dencher

BakeII:
Ik stel voor om met zijn allen een biljartvereniging op te richten en te kappen met dat rugby-gedoe omdat er geen tegenstander meer te vinden is die nog tegen ons wil spelen.
Vet de keu maar vast in. (we kunnen toch best in onze nieuwe shirts biljarten?)
Groeten van Bake II

1 opmerking:

Buisman zei

Fijne rugby maatjes! Even een groet van Roland. Jullie dachten wel zeker, "Wat is er met die knaap gebeurd?" Nou, laat ik het maar kort houden ... er zit een schijfje in mijn rug die niet op zijn plaats zit! Hij probeert er stiekem er tussen uit te knijpen. Dat vindt de zenieuw niet zo leuke en die probeert daar een stokje voor te steken. Met gevolg dat het ook in mijn been steekt. Niet zo'n prettig gevoel kan ik jullie verzekeren.
Wat kunnen wij er aan doen? Rust, tijd, en wachten maar. Dus mij zie je voorlopig niet op het rugbyveld lopen, mischien wel er naast. Da's toch wel zo gezellig.
Heren, tot de volgende keer. Roland