donderdag, oktober 18, 2007

3e team avond.

Mijne heren,

bij deze wat voer om vanavond te bespreken onder het genot van een biertje.

De 3e team avond op 2 november.

Mijn idee is om met z'n allen naar de kookcentrale te gaan om een ver(s)maakelijke avond te hebben met ons hele team.

Kijk even op http://www.kookcentrale.nl/

De kosten voor deze avond zouden voor het eten inclusief de drankjes uitkomen op € 77,50 PP

Mede daarom wil ik even met spoed een beetje feedback van jullie ontvangen.

Ik vind dit wel een flink bedrag, maar als ik dit vergelijk met bijvoorbeeld Karten in Huizen.
Hier is het goedkopste arrangement € 67,50 en dit is zonder drank dus het lijkt mij dat we dan vol over het eerder genoemde bedrag heen gaan.

Als jullie akkoord gaan met mij 1e idee en ik deze datum wil bespreken dan dien ik begin volgende week:

A een vast aantal personen op te geven en

B het daarvoor benodigde bedrag voordien te betalen.

Dus ik wil van een ieder per mail een bevestiging zien waar in staat dat hij die datum mee gaat en mij persoonlijk de kosten zal terug

betalen ( min wat je al voldaan hebt ) ander moeten we proberen voor die datum nog iets anders en of iets goedkopers te vinden.

Graag met spoed jullie reactie naar mijn mail sturen.

richardvlaar@wxs.nl

Geen opmerkingen: