maandag, november 17, 2008

Nieuwegein thuis

Nieuwegein thuis eindelijk een keer gewonnen.

Mannen bedankt dat jullie mij de eer geven om een stuikje te schrijven, hier ben ik echt heel blij mee ! Na vele keiharde trainingen op donderdag gegeven door Mark en Martijn zijn we eindelijk weer eens aan het winnen.

Ik hoop dat we dit kunnen volhouden want tegen 14 man die ook nog op de laatste plaats staan moet natuurlijk wel wat te verdienen vallen.

Arlo speelde wat mij betreft briljant met zijn kleine kickjes en deze wist hij ook nog op te pakken. Verder werd de wedstrijd na verloop van tijd steeds grimmiger.

Wij hebben hier met de 3 kwarten niet heel veel van gemerkt. Wel zag ik opeens een speler van Nieuwegein op de grond liggen en nadat hij opstond heeft hij zeker nog een keer of 3 overgegeven J

Luteijn en ikzelf moeten wat mij betreft nog eens wat gaan oefenen in het gooien en vangen want die aansluiting sloeg echt nergens op.

Het was natuurlijk een prachtige dag waarin alle 3 de gooi teams thuis speelden en gewonnen hebben. Er zijn voor zover ik gezien heb 4 trys gemaakt en geen enkele conversie. Dat komt natuurlijk omdat onze beste kicker in het gips zit. Wellicht moeten we dat ook eens trainen ?

Iedereen super bedankt voor zijn tomeloze inzet.

Thijs

Geen opmerkingen: