vrijdag, november 14, 2008

Rebus of cryptogram?


Hé mannen even een berichtje van mij.

Ten éérste ben ik erg trots dat we afgelopen zondag GEZAMELIJK een goeie pot Rugby hebben laten zien.
Ik moet mij verontschuldigen door het te weinig trainen afgelopen tijd wat Ouwe lullen blessures te hebben opgelopen.
Ik zal ondanks mijn fanatieke instelling en aanwezige Teamgeest! voortaan aangeven dat ik geblesseerd ben
Ik heb begrepen dat er wat discussie over is geweest.
Vanwege mijn ontzettende drukke werkzaamheden met het Vermogensbeheer mede ook omdat ik het 1e halfjaar van 2008 voor mijn relaties een
positief rendement heb behaald krijg op het ogenblik enorm veel positieve reacties wat onmiddellijk resulteert
tot een uitbreiding van mijn relatiebestand.

Sportieve groet, Rob

Geen opmerkingen: