maandag, maart 22, 2010

Scheiden doet lijden

Beste rugbyvrienden,

het einde van ons seizoen zit er bijna op, nog 1 wedstrijd te gaan en dan is de competitie afgelopen.


Voor mij betekent dit dat het ook mijn laatste competitiewedstrijd zal zijn want ik heb besloten om met rugby te stoppen.


De reden hiervoor is dat het voor mij steeds moeilijker wordt om me weer op te peppen voor een wedstrijd en dat het herstel hiervan ook steeds langer gaat duren. (ouwe mannenkwaal?)


Rugby is voor mij de mooiste sport geweest en ik heb dit altijd met veel plezier gedaan.


Aan de komende toernooien wil ik nog graag meedoen als dat nog mag en ik zal het derde en de andere Gooi teams ook niet uit het oog verliezen.


Ik weet dat dit voor velen een schok zal zijn maar ook voor velen een feest.


Geld inzamelen heeft dus geen enkele zin. (Een paar biertjes wellicht??..)


Ik hoop dat er volgend seizoen een goede opvolger op nr.5 zal staan.




Met een vriendelijke hand/off

Eric "Bake II" Bakker.

4 opmerkingen:

Dorre zei

O.K. Bake,
Ieder kiest zijn eigen moment en jij hebt jouw keus gemaakt.
Goed dat je het ons ook bijtijds laat weten. Want ineens niet meer verschijnen is niet de juiste manier.
We gaan nog een paar keer genieten in de wetenschap dat aan alles een einde komt, maar dat het pas afgelopen is als het laatste fluitsignaal heeft geklonken.

Tot gauw, D()rre

Luto zei

Haha ik ga een motie van weigering voorbereiden.
Ben donderdag trouwens de ref... mooie start van dit plan.
Eric

Luto zei

Beste Eric aka Bake II,

Helaas moet ik u berichten dat uw verzoek tot afscheid is afgewezen.

Zoals bekend mag worden verondersteld kunnen verzoeken tot stoppen met spelen enkel in behandeling worden genomen via de officiele procedure.

Formulieren dienen, volledig ingevuld, in 3-voud en tenminste 12 maanden voor aanvang van het laatste speelseizoen te worden ingeleverd bij de Captain. Deze zal tekenen voor ontvangst en de aanvraag in behandeling nemen. Op de eerste officiele Derde teamvergadering zal het verzoek ter besluitvorming worden voorgelegd.

De bewuste formulieren zijn aan te vragen bij de secretaris van de Derde, i.e. ondergetekende.

Wij zien uw aanvraag graag tegemoet.

Met () groet,
Berend

frak zei

Goede keus Bake, want als je al zo jong besluit te stoppen, dan ligt dit fraaie spelletje je gewoon niet!