maandag, november 28, 2011

Gooi 4 - URC 4 (22 - 0)

Mannen,

Had er zin in zondag, als vanouds, grijs en koud en de groenbruine weide, heerlijk nummer 15 spelen.

URC thuis is altijd lastig, wij niet compleet blijft jammer maar beetje aanvulling van de tegenstander is welkom. Bedankt Gerlof en Maarten.

Ik word in de eerste minuut als nr. 15 volledig weggelopen door de nr ? van Utreg, klein sterk en heel snel.. was kansloos, maar het bleef 0-0 door heel goed verdedigen op onze achterlijn. Ging aardig gelijk op... wij wat minder foutjes, sterk pack van 't Gooi en zowaar ook een paar soepele aanvallen van de backs.

Door wat slordig balverlies in losse werk en wat minder verdedigen in de eerste fase werd het druk achterin en mocht ik meerdere malen stevig tackelen, één daarvan was een franse, zo eentje wat echt het allerlaatste is wat je kan doen.. met m'n laatste vingerkootjes kon ik hem nog hebben.. begrijp nu waarom ik zo'n last van m'n linkerschouder heb. Jammer voor deze speler want zijn val heeft hem zwaar geblesseerd, begrijp zelfs dat hij (Jasper is zijn naam geloof ik) zijn sleutelbeen heeft gebroken.

Sorry maar ja. We wensen je een voorspoedig herstel en hopen dat je er op ons putjestoernooi weer bij bent.

Eindstand 22-0.


Rob Houba
Man of the Match

Geen opmerkingen: