woensdag, december 20, 2006

ANGST

Ha die Michel,

Ja ja, je hebt nu al last van knikkende knietjes en een zweterig gevoel...
Dat klopt mijn jongen want dat fenomeen heet ......ANGST.......

Dat geeft niets hoor en is ook nog eens heel natuurlijk vooral als je van tevoren weet dat je weer een flink pak op je broek gaat krijgen van die zogenaamde "Oudjes".

Ik begrijp dat je ook dit jaar weer wanhopig een team probeert samen te stellen van lolly-likkende,limonade-drinkende puisterige etterbakjes.

Vertel ze maar niet van tevoren tegen wie ze moeten spelen want dan zou het wel eens dun door de rugbybroek kunnen lopen.

Je hebt nog een week de tijd om ze klaar te stomen.

Wij zijn er eigenlijk altijd klaar voor.
Tot 1 januari 2007.

Met een vriendelijke hand-off
Bake II

(tip van Bake: doe dit jaar maar twee bitjes in, je weet maar nooit).

1 opmerking:

Anoniem zei

ooooohhhhh,


ik heb medelijden met de oudjes, hahaa. natuurlijk niet zoveel medelijden
dat we besluiten ze niet te verpletteren.

Lijkt me ook een goed plan om de fysio te vragen om mee te spelen (erik) kan hij meteen een oude knar verzorgen wanneer dat nodig is (waarschijnlijk meteen
al na het startfluitje.. ik verwacht dan namelijk al dat ze van angst in hun
broek gepoept hebben, vanwege de geringe controle op hun kringspier. ik stel
daarom ook voor om de oudjes van te voren een zogenaamde 'Tena lady pamper
colletctie' te schenken, zodat ze iig geen excuses hebben om niet te spelen.

heren jongelingen... het is bij deze oorlog. de soldaten zijn bekend en het
pesten mag beginnen. dit mag in de vorm van mailtjes of smsjes. ik heb mijn
vader bijvoorbeeld al bang gemaakt met een confronterend smsje.. ik kon de
angst scheetjes hier al ruiken ook al zit hij nu in botswana..


ik heb er zin an..

huib.
en Michel!!!!