zaterdag, december 30, 2006

Oproep aan allen voor Michel H.


Ha Bake II,

Begrijp ik het goed dat Michel Hartong een gecompliceerde-enkelhaar-breuk heeft opgelopen bij het nemen van het tuinhek en dat daarbij het haarzakje ook is uitgescheurd?! Gelukkig dat hij alweer van de trauma-afdeling is en nu thuis mag herstellen. Wel vervelend dat hij maandag als captain van de Jongies nu niet kan spelen. Ik mag aannemen dat Huipje zijn taak als captain nu overneemt???? Ja Toch?


Oproep aan alle Oude Meesters:
Laten we Michel een hart onder de riem steken om hem thuis wat op te beuren. Stuur hem vandaag nog een beterschaps-sms op 0630 387 507 of e-mailbericht naar: michelhartong@gmail.com

Ik heb nog wel wat Bob-de-Bouwer-video’s die mijn kinderen willen uitlenen en die breng ik hem morgen wel, maar stuur hem gerust ook een kaartje of iets dergelijks.

Zijn adres:
Michel Hartong
Vroedschap 2
1412 NW NAARDEN

En verder kunnen we hem natuurlijk op onze weblog al het beste toewensen.

Beterschap en sterkte Michel, we zullen aan je denken…..

Alle anderen wens ik vast een goed en vochtig uiteinde.
Cheerz en tot maandag

Eric

Geen opmerkingen: