maandag, december 22, 2008

Verslag eemland uit

Zondagochtend eens eindelijk in mijn heerlijk bedje doorgebracht ipv al er vroeg uit te gaan om te spelen.we mochten eindelijk weer eens om half drie aantreden vol goede moed stonden er 19 man te trappelen om te spelen en met het gevoel van we gaan het doen.

Al snel krijgen we een try tegen door niet goed op te letten om mensen te verdelen over het veld het simpel uit spelen van eemland gebeurd meerdere malen zodat we al snel tegen een achterstand van 28-0 aankijken(na deze stand ben ik niet verder gegaan met tellen.).
Al snel raakte hier en daar wat mensen geirriteerd op elkaar en het over en weer verwijten was weer een feit nadat dit een aantal weken niet het geval meer was geweest na een teamavond. Iedereen weet namelijk wel dat hij diegene is geweest die een tackle gemist heeft of niet goed opgesteld stond(uitgesloten zijn de nieuwelingen die je niets kan verwijten).Tot zover dit verslag van eemland uit.
alhoewel ik nog met iets positiefs wil afsluiten en dat is de try van bommel die als een jonge hinde kort langs ruck ging en zowaar de trylijn over vloog,hij kon dit doen door slim spel van wisse die eemland op het verkeerde been zette.

Nu werd ik tot motm uitgekozen voor mijn optreden van vandaag,ik denk persoonlijk omdat ze wel eens wilde zien of iemand ook een pint cola kon wegatten(ja dit kan en evensnel als een biertje hoewel sommige er nog langzamer over doen) en omdat dit verlopig mijn laatste wedstrijd was voor rugbyclub het gooi omdat ik mijn oude liefde honkbal weer ga oppakken.Ik heb de afgelopen 14 jaar met plezier op de club rond gelopen en gespeeld. Zal natuurlijk niet geheel verdwijnen maar nog regelmatig aanwezig zijn op de club.Hierbij wil ik iedereen bedanken voor deze fijne tijd.
Tot snel maron

Geen opmerkingen: